Mijn laatste uurtjes op Bali.....

31 oktober 2019 - Ubud, Indonesië

261F77FB-17F2-4C7D-BBB8-FDAB1A0E15B003CF7956-DBB9-4F7D-B142-1DC63D72B02C

Vanochtend mijn allerlaatste dag op Bali gestart met een anderhalf uur durende Kundalini Tantra yoga class.

Wauw, wat gaaf was dat!!! Maar ook een hele gave bevestiging hoeveel ik geleerd heb de afgelopen maand over asana’s yogahoudingen) pranayama (ademhalingstechnieken), krya’s, mudra’s en mantra’s. Yoga is zoveel meer dan de houdingen oefenen!!!

Nu aan het genieten van een heerlijk koffietje (een verademing na 3 weken Balinese oploskoffie😁😬) en dan zo naar mijn hotel voor een ontbijt en mijn tas inpakken, laatste keer door ubud wandelen en dan word ik over 5 uurtjes, als Nederland ontwaakt, opgehaald.

Wow wat een waanzinnige reis is dit. Ik kan het amper nog bevatten. Zoveel Indrukken, nieuwe ervaringen, inzichten, zoveel leuke mensen ontmoet en mezelf weer gevonden❤️

Wat een prachtig eiland Is Bali💕 wat een natuurschoon. Alles is er! Veel te weinig ervan gezien dus Ik ga  zeker met Just, Jules en Isa  terug naar dit prachtige eiland🙏 Tot over een paar uurtjes. Dan zien we elkaar weer❤️ Liefs Nico