Waanzinnig mooie dag gehad! Watervallen, tempels en rujstvelden

30 oktober 2019 - Sanur, Indonesië

F1B2DE2A-841B-4CFC-ABCC-3EF3DE92CEABWoW wat een mooie dag gehad vandaag❤️ Alles gedaan en gezien en geproefd  wat er op mijn wishlist stond. Het was wel erg toeristisch maar oké, dat is voor de paar dagen dat ik hier ben nu prima.

Vanochtend vroeg op pad gegaan naar de Tegenungan waterval, daarna naar het (voor mij) hoogtepunt van de dag, de Taman Ayun Temple, voor purification en om een wens te doen. Ik had daar erg naar uitgekeken.  Mijn hoofddoel van mijn reis naar Bali was om alles wat is gebeurd, inclusief alle negatieve gebeurtenissen, emoties en gevoelens, achter me te laten en weer te gaan genieten van mijn leven, met en voor mezelf en mijn en voor mijn kinderen💕 en dit doel is bereikt en bekrachtigd mede door het bezoek aan deze tempel met het heilige water voor mij. Mega dankbaar voor deze bijzondere ervaring 😇. Na het bezoek aan de tempel een koffie-en theeplantage bezocht  en daarna door naar Tegalalang Rice fields. Mega toeristisch maar genoten van het uitzicht...

ik heb foto’s geplaatst... als je het leuk vindt, neem gerust een kijkje. Heel veel liefs en Namaste🙏