Geslaagd! Nu officieel certificaat voor Yoga- en meditatieteacher

28 oktober 2019 - Ubud, Indonesië

Yessssss, ik heb het gehaald!! Het was hard werken, een mega intensief programma, al mijn spieren doen nog zeer, maar ik heb het gehaald!!!! Schriftelijk examen zeer goed gemaakt, geslaagd voor het in elkaar zetten en geven van mijn Vinyassa flow class en de meditatieclass! Gisteren hebben we een prachtige ceremonie gehad, waar we in traditionele Balinese kleding met heel veel bloemen ons diploma kregen. Gisteren ook afscheid genomen van alle andere deelnemers en vanochtend nog een laatste duik genomen in de zee bij het Bloo Lagoon Strand.

Inmiddels ben ik aangekomen in Ubud, het (zeer drukke en toeristische) spirituele hart van Bali. Ik heb werkelijk een waanzinnig leuk hotelletje. Vannacht om 2am wordt ik door een pendelbus opgehaald voor een trekkingtocht maken naar Mount Batur om daar (zeggen ze) een van de mooiste zonsopkomsten te zien. Heel erg benieuwd! Verder staat nog op het programma voor de komende dagen een paardrijtocht (uiteraard) door de rijstvelden (Tegalalang Rice Fields) en een bezoek aan de watervallen, Uluwatu en een hele bekende tempel met heilig water (Taman Ayun Temple). Ook wil ik natuurlijk een yogalesje doen in de YogaBarn in Ubud (Ubud is dé (toeristische) plek voor Yogi's en Yogini's en naar Monkey Forrest in Ubud. Ik ga nu even naar de Ubud Market, om wat leuke souvenirtjes te kopen.

Ik heb het reisvirus te pakken gekregen! En Bali heeft mijn hart gesloten. Ik wil hier heel graag nog een keer met Jules, Just en Isa naar Bali gaan.

Dit was het voor nu. Zal vanaf nu elke dag wat foto's plaatsen.

Liefs en Namasté, Nico